Ruszył nowy serwis internetowy marki Tarczyński. Za jego realizację odpowiada agencja OS3.
Nowa strona internetowa marki Tarczyński została przygotowana na podstawie strategii opierającej się na content marketingu i jest zaprojektowana zgodnie z technologią RWD.
Witryna została podzielona na cztery sekcje związane ze smakami, miejscami, wydarzeniami oraz produktami. Autorami publikowanych treści i zdjęć są blogerzy specjalizujący się w tematach kulinarnych, podróżniczych i lifestyle’owych. Serwis ma przybliżać konsumentom ciekawostki związane z gotowaniem, inspiracjami z całego świata, przepisami kulinarnymi, polecanymi rozrywkami, czy modnymi miejscami.
Za przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej marki Tarczyński, w tym za koncepcję kreatywną, architekturę informacji oraz mechanizmy, odpowiada OS3. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację działań z blogerami, stworzenie kanału na YouTube oraz prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Ponadto zrealizowała ona kampanię internetową, która objęła m.in. display, search, YouTube i FacebookAds.