Reklama2004-12-08
0

TBWA zdobywa globalnie Siemensa

TBWA, agencja reklamowa wchodząca w skład Omnicom Group, zdobyła zlecenie na globalną obsługę marki Siemens

Perry Valkenburg, szef TBWA na Europę Środkową i Wschodnią nie krył zadowolenia z pozyskania takiego klienta jak Siemens. Podkreślił zasługi berlińskiego biura agencji, które będzie kierowało zleceniem, ale zaznaczył też, że sukces nie byłby możliwy bez wsparcia zespołów z całej sieci TBWA.

Siemens w skali całego świata wydaje rocznie na reklamę ok. 150 mln USD. O zlecenie ubiegały się również Interpublic Group agency McCann Erickson, IPG-backed Springer & Jacoby i Publicis Groupe's Publicis.

oprac. Adam Czarnecki

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas