Reklama2004-11-16
0

TBWAData Solutions dla Citroën Polska

TBWAData Solutions wygrała przetarg na przygotowanie działań wsparcia bezpośredniego, związanego z wprowadzeniem na rynek polski nowego Citroëna C4

Jest to samochód pozycjonowany w segmencie M1, który stanowi ok. 25% rynku samochodów osobowych w Polsce.

Nowy Citroën C4, oferowany zarówno w wersji 3 jak i 5 drzwiowej, ma być następcą obecnego dotychczas w tym segmencie Citroena Xsara.

Głównym nośnikiem komunikatu bezpośredniego jest pakiet mailingowy, zawierający personalizowane zaproszenie na Drzwi Otwarte oraz informacje o konkursie organizowanym przez Citroën Polska. Odbiorcami mailingu są stali klienci Citroën Polska, a także posiadacze innych marek samochodów z segmentu M1, którzy kontaktowali się z Citroenem w przeszłości i zostali wyselekcjonowani z bazy Citroën Polska.

TBWAData Solutions odpowiedzialna jest za kreację materiałów mailingowych, segmentację oraz dobór bazy danych i stworzenie strony www, związanej z konkursem. Niezależnie od działań bezpośrednich realizowana będzie kampania ATL,  przygotowana przez EURO RSCG New Europe.


Osoby zaangażowane w projekt po stronie Klienta:
Paweł Orlik - Dział Marketingu Citroën Polska
Anna Stanowska - Dział Marketingu Citroën Polska

Osoby zaangażowane w projekt po stronie Agencji:
Marek Kosakowski - Head of Client Service & NB Dept.
Julian Świetlicki - Dyrektor Kreatywny
Justyna Lipczyńska - Account Manager

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas