Reklama2023-01-11
0

Teads z narzędziami do brand suitability od Integral Ad Science

Globalna platforma mediowa Teads zaczęła współpracę z firmą Integral Ad Science (IAS) oferującą technologie z zakresu mierzenia jakości mediów cyfrowych.

W ramach współpracy Teads zintegrował swoją platformę z oferowanym przez IAS rozwiązaniem Context Control, które zapewnia reklamodawcom unikanie w kampanii nieodpowiednich dla ich marki treści. Marketerzy korzystający z Teads Ad Manager mają w panelu dostęp do listy segmentów kontekstowych IAS i na tej podstawie mogą optymalizować swoje kampanie reklamowe: programmatic display i wideo w modelu pre-bid.

Do wyboru w panelu jest ponad 200 zoptymalizowanych segmentów wykluczania kontekstowego, tak żeby zachować większą kontrolę i unikać emisji reklam przy treściach na określone tematy, w tym tych uznanych przez markę za ryzykowne lub szkodliwe. Dostępne są również niestandardowe profile brand suitability.

- Marketerzy są obecnie bardziej niż kiedykolwiek świadomi wartości równoważonego rozwoju ich strategii mediowych. Nasze partnerstwo z IAS daje reklamodawcom znacznie większą kontrolę nad ich działaniami związanymi z contenetm, łącząc rozwiązania innych firm z wysokiej jakości powierzchnią reklamową oferowaną przez Teads. Zapewniając klientom optymalny poziom brand suitability i możliwość skalowania kampanii, tak by dotrzeć do większej liczby konsumentów, umacniamy zaufanie i zapewniamy bezpieczne rozwiązania dla marek - podkreśla Remi Cackel, chief product officer w Teads.

- Integracja Teads Ad Manager z IAS wspiera także jakościowe dziennikarstwo, zapewniając lepsze wyniki działań reklamowych dla wszystkich stron - zaznacza.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Cieszymy się, że możemy zintegrować nasze rozwiązanie Context Control z platformą Teads, dając tym samym reklamodawcom większą możliwość personalizacji ich kampanii poprzez analizę kontekstu i emocji na stronie. Jest to szczególnie ważne w świecie cookieless, ponieważ pozwala na uniknięcie pojawienia się kampanii przy niedopasowanych treściach w modelu pre-bid przy zachowaniu zasięgu, szczególnie w porównaniu do wykluczania opartego tylko o brand safety czy słowa kluczowe. To z kolei pozwala wydawcom na lepszą monetyzację ich powierzchni - podkreśla Yannis Dosios, chief commercial officer w IAS.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas