Reklama2010-11-29
0

„Technologia w stylu neo retro!” - Swissvoice reklamuje telefon ePure

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu ePure firmy Swissvoice. Akcję pod hasłem „Technologia w stylu neo retro!” przygotowały Warsztat Koloru i Prospero Film & Media.

Kampania reklamowa telefonu ePure ma na celu pokazanie, że telefon stacjonarny nie musi być nudny, tylko może stać się elementem wystroju wnętrzna, nic nie tracąc przy tym na funkcjonalności. Przekaz pod hasłem „Technologia w stylu neo retro!” eksponuje atrakcyjny wygląd promowanego urządzenia.

Akcja jest prowadzona w prasie („Gala”, „Glamour”, „Boutique”, „Dobre Wnętrze”, „Murator”) oraz internecie, obejmując też obecność w promocji premiery filmu „Seks w wielkim mieście 2” na DVD i Blu-ray.

Kampanię – na zlecenie firmy Swissvoice – przygotowały Warsztat Koloru (kreacja) oraz Prospero Film & Media (planowanie i zakup mediów). Działania są zaplanowane do końca stycznia przyszłego roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Swissvoice, ePure

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas