Prasa2015-04-03
0

„Tele Świat” na czele dwutygodników (raport za 2014 rok)

W 2014 roku wśród wszystkich dwutygodników liderem sprzedaży był „Tele Świat”. Na podium znalazły się jeszcze takie magazyny jak: „Przyjaciółka” i „Party”. Top 26 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2014 roku wyniosła 349 951 egz. W porównaniu do 2013 roku była ona niższa o 6,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasowała się poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego magazynu w zeszłym roku zmniejszył się o 11,40 proc. do poziomu 321 093 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,23 proc. do 286 874 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym, pisma poradnikowe oraz tytuły people. Ponadto w top 10 znalazł się jeszcze magazyn z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas