W lipcu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Party”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 1,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W lipcu 2014 roku magazyn ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadło „Party” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu z segmentu people w badanym okresie zmniejszył się o 27,85 proc. do poziomu 254 677 egz.
Podium zamyka poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,77 proc. do 254 257 egz. Tytuł ten przed rokiem był wiceliderem.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym, tytuły people oraz pisma poradnikowe. Zaś jedno miejsce przypadło dwutygodnikowi z segmentu real life stores.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.