Prasa2015-10-30
0

„Tele Świat” wyprzedził „Party”, w górę „Tina” i „Viva” (TOP24 dwutygodników)

W lipcu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Party”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 307 004 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 1,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W lipcu 2014 roku magazyn ten był jednak trzeci.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadło „Party”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu z segmentu people w badanym okresie zmniejszył się o 27,85 proc. do poziomu 254 677 egz.

Podium zamyka poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,77 proc. do 254 257 egz. Tytuł ten przed rokiem był wiceliderem.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym, tytuły people oraz pisma poradnikowe. Zaś jedno miejsce przypadło dwutygodnikowi z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas