Prasa2014-10-27
2

„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”.

Cennikowe przychody magazynów z reklam (bez autopromocji i rabatów) we wrześniu br. wyniosły 275,67 mln zł, o 18,16 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Jednak faktycznie te wpływy mogły zwiększyć się mniej albo nawet zmaleć. W I połowie br. bowiem o ile cennikowe przychody wzrosły o 6,8 proc. (zobacz szczegóły), o tyle rzeczywiste wpływy - według szacunków Starlinka - zmalały o 15 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tele-tydzien-najchetniej-czytanym-tygodnikiem-przyjaciolka-nowym-liderem-wsrod-dwutygodnikow ## 

We wrześniu br. cennikowo więcej niż przed rokiem zarobiło z reklam osiem z dziesięciu czołowych czasopism. Wpływy „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 6,01 mln zł (czyli o 53,4 proc.), „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 2,03 mln zł (to 14,7 proc. w górę), a „Vivy!” (Edipresse Polska) - o 4 mln zł (czyli o 37,1 proc.).

„Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam więcej niż przed rokiem o 2,62 mln zł (to wzrost o 28,7 proc.), „Flesz” (Edipresse Polska) - o 2,19 mln zł (27,1 proc. w górę), a „Party” (Edipresse Polska) - o 2,1 mln zł (28,3 proc. w górę).

Przychody „Show” (Wydawnictwo Bauer) zwiększyły się o 449,1 tys. zł (czyli o 8,9 proc.), a „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) - o 1,34 mln zł (to 36,3 proc. w górę).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tylko-pani-domu-na-plusie-wsrod-dwutygodnikow-poradnikowych-przyjaciolka-na-czele ## 

Zmalały natomiast cennikowe wpływy reklamowe tygodników opinii „Wprost” i „Polityka”. Pierwszy zarobił o 2,72 mln zł mniej niż rok wcześniej (17,5 proc. w dół), a drugi - o 194 tys. zł mniej (3,1 proc. w dół).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/spada-sprzedaz-do-rzeczy-gazety-polskiej-i-w-sieci-polityka-przed-newsweekiem ## 

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas