Telewizja2009-02-04
0

Telekamery 2009 z mniejszą widownią niż w poprzednich latach

Tegoroczna ceremonia rozdania Telekamer "Tele Tygodnia", któratransmitowana była tradycyjnie na antenie Dwójki, przyciągnęłaprzed ekrany średnio 6,6 mln widzów przy udziale na poziomie 38,96proc. To najsłabszy wynik oglądalności tej imprezy w ciąguostatnich ośmiu lat.

Większą widownię miała druga część tegorocznej gali, którąoglądało 7,2 mln osób dając stacji 42,99 proc. udziału. Pierwszaczęść ceremonii przyciągnęła 6 mln oglądających i 35,05 proc.udziału - wynika z danych instytutu AGB Nielsen Media Research.

Zobacz tabelę

Podczas transmisji z rozdania Telekamer TVP 2 bezapelacyjniebyła liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat,który w tym czasie emitował film "Szklana pułapka" - jegooglądalność wyniosła 2,9 mln widzów. Dalej uplasowały się: TVN("Uwaga!", "Na Wspólnej", "W11 - wydział śledczy" i "Detektyw Monk"; 2,67 mln) i TVP 1 ("Sport", "Pogoda", "Gra miłości i przypadku","Tylko dla twoich oczu"; 1,7 mln).

Zobacz tabelę

<Przeczytaj, kto triumfował na gali Telekamery2009>

Pomimo sporej przewagi Dwójki nad konkurencją, tegoroczna galacieszyła się najmniejszą popularnością od 2002 roku. Najwięcejwidzów w ciągu ostatnich ośmiu lat zgromadziła ceremonia rozdaniaTelekamer w 2006 roku, którą obejrzało 9,13 mln osób.

Zobacz tabelę

Z danych telemetrycznych wynika, że na reklamach nadawanychwokół tegorocznej gali TVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowenetto bez rabatów). Transmisja z ceremonii przyciągnęła przedtelewizory głównie kobiety, widzów powyżej 45. roku życia orazmieszkańców wsi, średnich oraz małych miast.

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Telekamery, Telekamery 2009

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas