Reklama2011-02-14
8

Telekomunikacja Polska: Serce i Rozum reklamują swoje maskotki (wideo)

Rusza kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej. Akcja – przygotowana przez firmy Publicis, Graffiti Film, Opus i MEC – informuje, że do pakietów tego operatora dodawane są maskotki Serca i Rozumu.

W nowych spotach Telekomunikacji Polskiej Serce i Rozum reklamują… własne maskotki. Kampania informuje bowiem, że gadżety te otrzymuje się przy wykupywaniu Neostrady albo usługi telewizyjnej TP. Spoty podkreślają jednocześnie, że przy zawieraniu lub przedłużaniu na minimum 2 lata umowy na Neostradę 2 miesiące są za darmo, a przy wykupywaniu pakietu telewizyjnego bezpłatnych jest 6 miesięcy.



Przypomnijmy, że Serce i Rozum reklamują Telekomunikację od połowy ub.r. (więcej na ten temat). Ostatnio do internetu wyciekł viral, w którym parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego reklamującego Netię (zobacz ten filmik).


Nowe reklamy od 11 lutego są emitowane w stacjach z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, produkcją spotów zajęły się firmy Graffiti Film i Opus, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Serce i Rozum, serce i rozum

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas