W obecnym sezonie magazyn reporterski TVP Info „Telekurier” ogląda o 240 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale stacja w czasie emisji programu cały czas wygrywa z TVN24 i Polsat News.
„Telekurier” oglądać można w TVP Info w dni powszednie o 21.05. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września ub.r. do 19 kwietnia br. średnia widownia magazynu wyniosła 420 tys. osób. Przełożyło się to na 2,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W analizowanym okresie najwięcej widzów (893 tys.) zgromadziło wydanie z 30 listopada ub.r.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia programu zmniejszyła się jednak o 237 tys. osób. Wówczas magazyn śledziło bowiem 656 tys. widzów, a udział magazynu wynosił odpowiednio 4,15 proc. i 2 proc.
TVP Info w paśmie emisji „Telekuriera” notuje lepsze wyniki od konkurencyjnych stacji newsowych. Emitująca wówczas „Teleserwis” telewizja TVN24 ma 1,27 proc. udziału, a nadający „Informacje dnia” i magazyn „Polska” Polsat News - 0,35 proc. Jednak w grupie komercyjnej TVP Info przegrywa z TVN24.
Jak w poniedziałek informowaliśmy, pracownicy redakcji „Telekuriera” napisali list otwarty do zarządu TVP, w którym żalą się na decyzję o zdjęciu magazynu z anteny. Jednak TVP informuje, że magazyn na pewno będzie emitowany do końca maja br., a decyzje co do jego przyszłości jeszcze nie zapadły.
Oglądalność „Telekuriera” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia magazynu na tle konkurencji