Telewizja2019-11-15
39

Teleturniej "Milionerzy" pojawi się w wiosennej ramówce TVN

Katarzyna Kant-Wysocka z główną wygraną; fot. Telewizja TVNKatarzyna Kant-Wysocka z główną wygraną; fot. Telewizja TVN

Program "Milionerzy", prowadzony przez Huberta Urbańskiego będzie kontynuowany - stacja TVN miała zdecydować się na jego koleją edycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki będą emitowane w wiosennej ramówce w 2020 roku.

Teleturniej „Milionerzy” na antenie TVN (TVN Discovery Polska) można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55. Nowy sezon ruszył od 2 września 2019 roku.

Jak wynika z naszych informacji, stacja miała zdecydować się na kontynuację programu wiosną 2020 roku. Bez zmian jego prowadzącym będzie Hubert Urbański.

„Milionerzy” na antenie TVN byli obecni od 1999 roku do 2003 roku oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Następnie jego gospodarz Hubert Urbański przeszedł do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2).

Cykl wznowiono w lutym 2017 roku. Obecnie program został skrócony i trwa tylko 25 minut. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi. Za produkcję teleturnieju odpowiada Jake Vision.

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,76 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie głównie swoje hitowe seriale.

Hiszpańska wersja w Polsce

W Polsce zrealizowano także hiszpańską edycję „Milionerów”, za co odpowiadała Telewizja TVN i Jake Vison przy wpółpracy z Warner Bros International. Odcinki zrealizowane w Polsce powstały z okazji jubileuszu tego teleturnieju w Hiszpanii - w tym roku mija 20 lat odkąd format zagościł w ramówce telewizji Antena 3.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

TVN w ub.r. osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 8,6 proc. do 1,97 mld zł, a przychody z emisji reklam zwiększyły się o 9,7 proc. do 1,42 mld zł. Nadawca zanotował 157,5 mln zł straty netto, głównie wskutek 394,7 mln zł odpisu dot. wartości udziałów w platformie nc+. Na koniec roku zatrudniał 1 514 pracowników.

Natomiast firma Discovery Polska zanotowała w ub.r. spadek wpływów sprzedażowych o 6,2 proc. do 96,36 mln zł oraz zysku netto z 25,65 do 5,3 mln zł. Należąca do niej spółka Green Content, nadawca dostępnego naziemnie kanału Metro, przy wzroście przychodów o 36 proc. do 10,31 mln zł miała 14,64 mln zł straty netto.

Autor:NB

KOMENTARZE(39)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas