Nadawany w Polscie "Strzał w 10!" oglądało wiosną tego roku średniotylko 1,11 mln widzów, zapewniając stacji cennikowe wpływy z reklamw wysokości 1,3 mln zł. "Strzał w 10!" okazał się o wiele mniejpopularny od "Milionerów", których w TVN oglądało w tym samymczasie średnio 2,04 mln widzów (stacja emitowała wtedy także filmyfabularne).
Nadawany w sobotnie popołudnia w Polsacie "Strzał w 10!" odpremiery pod koniec marca oglądało średnio 1,11 mln widzów - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Teleturniej zapewnił stacji udziały w rynku wwysokości 13 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 -15,6 proc.
Zobacz tabelę
"Strzał w 10!" okazał się o wiele mniej popularny od "Milionerów",których w TVN oglądało w tym samym czasie średnio 2,04 mln widzów.Więcej osób przed telewizory przyciągnęły także TVP1 (1,83 mlnwidzów) i TVP2, którą oglądało wtedy przeciętnie 1,28 mlnwidzów.
"Strzał w 10!" oglądały głównie kobiety, osoby po między 35. a 39.ipo 45. roku życia oraz mieszkańcy małych i dużych miast.
Od końca marca Polsat zarobił cennikowo dzięki reklamom emitowanymprzy teleturnieju 1,29 mln zł.
Kolejne odcinki "Strzału w 10!" mają pojawić się na anteniePolsatu jesienią. Program produkuje ATM Grupa.