Reklama2010-01-21
21

Telewizja City Channel startuje w warszawskich i trójmiejskich autobusach

City Channel uruchamia telewizję miejską w autobusach w Warszawie i Trójmieście City Channel. Na dwustu 22-calowych ekranach wyświetlane są informacje i treści rozrywkowe.

Ekrany zainstalowane przez City Channel w warszawskich i trójmiejskich autobusach pokazują informacje ze świata polityki, nauki, kultury i sportu - zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Ponadto można obejrzeć prognozę pogody, miejskie aktualności i materiały rozrywkowe. W ramówce 70 proc. stanowi kontent informacyjny - dostarczany m.in. przez "Polska The Times", Discovery, Animal Planet, MTV, sports.pl, pogodynka.pl i Prószyński Media, natomiast 30 proc. to reklamy. System emisji jest zdalnie zarządzany i administrowany tak, by wyświetlane treści maksymalnie dopasować do oczekiwań pasażerów i reklamodawców.

- Jak wynika z przeprowadzonych dla nas badań, aż 77 proc. pasażerów uważa, że oglądanie naszego programu bawi i przyspiesza podróż - uzasadnia Bartosz Baczyński, członek zarządu City Channel kierujący tym projektem. 22-calowe ekrany LED zainstalowano na razie w stu autobusach w Warszawie i w stu w Trójmieście.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:City Channel

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas