Telewizja2008-09-01
0

Telewizja on-demand coraz popularniejsza

Brytyjczycy gwałtownie zmieniają swoje podejście do sposobuoglądania telewizji.

W ciągu dwunastu miesięcy ubiegłego roku odsetek mieszkańcówWielkiej Brytanii oglądających programy telewizyjne przez internetw trybie on-demand zwiększył się z 8 do 17 procent - informujeserwis Brand Republic, powołując się na raport regulatorabrytyjskiego rynku medialnego Ofcom.

Co więcej, 32 procent brytyjskich użytkowników internetuoglądało w ubiegłym roku klipy wideo w sieci, w porównaniu do 21procent w roku 2006. W samym serwisie YouTube treści wideo oglądałow kwietniu bieżącego roku 9 milionów internautów, czyli prawie o 50procent więcej niż rok wcześniej.

Z kolei liczba osób słuchających radia przez internet wyniosła wmaju 14,5 miliona wobec 12 milionów w listopadzie 2007 (wzrost o 21procent).

Z raportu Ofcom wynika również, że na koniec zeszłego rokublisko 6 milionów brytyjskich gospodarstw domowych (o 53 procentwięcej niż w 2006 r.) posiadało urządzenie DVR (digital videorecorder), a 88 procent z nich przewijało dzięki nim reklamy.

W ubiegłym roku Brytyjczycy przeznaczali średnio 7 godzin i 9minut dziennie na oglądanie telewizji, słuchanie radia, surfowaniepo internecie oraz korzystanie z telefonów komórkowych istacjonarnych. Ponad połowa respondentów pytanych o to, któregomedium brakowałoby im najbardziej, wskazała na telewizję.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:telewizja on-demand

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas