Telewizja2019-12-17
16

Telewizja Puls pracuje nad serialem sensacyjnym, ma trafić na światowy rynek. „Wysokobudżetowa produkcja”

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji PulsDariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls

Telewizja Puls wraz z Lightcraft Productions pracuje nad fabularnym serialem sensacyjnym, który ma być przeznaczony również na światowy rynek. Za projekt odpowiada Katarzyna Fukacz. - To wysokobudżetowa produkcja z myślą o widzach, którzy poszukują emocji i znakomitej rozrywki na najwyższym poziomie - komentuje Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.

Nowy serial jest w fazie preprodukcji, a zdjęcia mają ruszyć w 2020 roku.

Producentem wykonawczym jest Lightcraft Productions, a producentem nadzorującym projektu z ramienia Telewizji Puls jest Katarzyna Fukacz, która rozpoczęła współpracę z nadawcą. W ostatnim czasie pracowała jako head of content production w domu produkcyjnym Platige Image. Przez poprzednie ponad 20 lat związana była z firmą Akson Studio, której jest współtwórczynią. Pracowała nad takimi filmami, jak np.: „Katyń", „Wałęsa. Człowiek z nadziei”, „Miasto 44”, czy serialami: „Twarzą w twarz”, „Oficerowie”, „Misja Afganistan”, „Czas honoru”, czy „Magda M” i „Przepis na życie”.

- Telewizja Puls podpisała umowę na realizację wysokobudżetowego serialu sensacyjnego z myślą o widzach, którzy poszukują emocji i znakomitej rozrywki na najwyższym poziomie. Przed nami olbrzymie wyzwanie, gdyż szykujemy serial nie tylko dla TV Puls na rynek polski, ale również na światowy - komentuje Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. - Bardzo cieszymy się na współpracę z Katarzyną Fukacz, która z naszego ramienia, wraz z zespołem Telewizji Puls, objęła nadzór produkcyjny nad tym ważnym projektem, oraz na współpracę z firmą Lightcraft Productions - przyjmującą rolę producenta wykonawczego - dodaje.

Na chwilę obecną nadawca nie ujawnia informacji na temat tego w jaki sposób będzie dystrybuowany nowy projekt na zagranicznych rynkach.

- Ogromnie cieszymy się ze współpracy z TV Puls. Naszym celem jest dostarczenie serialu na najwyższym poziomie oraz takiej rozrywki, jakiej dotąd nie było na rynku polskim - mówi Mike Zawadzki, partner w firmie Lightcraft Productions.

Z danych z Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2018 roku udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,40 proc.

W ub.r. Telewizja Puls, nadawca stacji TV Puls i Puls 2, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 22,5 proc. do 210,65 mln zł oraz 27,03 mln zł zysku netto (w 2017 roku miała 11,81 mln zł zysku). Prawie wszystkie wpływy firmy pochodzą z reklam i sponsoringu, ich wzrost spółka tłumaczy wyższą oglądalnością jej kanałów i dobrą kondycją rynku reklamy telewizyjnej.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas