Telewizja Puls powołała wewnątrz firmy dział kreacji, na czele której stanął jej prezes Dariusz Dąbski. Zadaniem nowego działu będzie szukanie rozwiązań, wzmacniających prace pozostałych zespołów w firmie.
Powołanie nowego działu ma być - jak przekonuje szefostwo spółki - kolejnym krokiem w kierunku rozbudowy jej struktury. Na początku kwietnia do zespołu TV Puls dołączyła Karolina Fiedotow-Niemczykiewicz, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora produkcji.
- Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem naszej przewagi konkurencyjnej, co przekłada się na wzmocnienie kompetencji w kluczowych dla spółki obszarach. W ostatnich tygodniach do naszego zespołu dołączyli m.in. Małgorzata Szastak-Puczyłowska oraz Jan Frelek - dyrektor działu rozwoju biznesu - mówi prezes Dariusz Dąbski.
Dział kreacji będzie szukał oryginalnych i atrakcyjnych rozwiązań, które mają wzmacniać prace pozostałych zespołów w TV Puls.
Z danych z Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu 2018 roku udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,57 proc., a udział Puls 2 - 1,89 proc.