Telewizja2017-12-23
49

Telewizja wPolsce.pl pojawiła się w Cyfrowym Polsacie. Karnowski: liczymy też na obecność w dużych sieciach kablowych

Stacja telewizyjna wPolsce.pl (nadawana przez Fratrię) od piątku 22 grudnia dostępna jest na platformie Cyfrowy Polsat. Stacja nadawana jest na razie testowo na kanale 196. - Trwają ostatnie ustalenia prawne z operatorem - informuje nas Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

wPolsce.pl działa od połowy czerwca br. jako serwis z wideo na żywo. Codziennie nadaje kilkugodzinne pasmo publicystyczne, w którym dziennikarze „Sieci” i wPolityce.pl rozmawiają z politykami, ekspertami z różnych dziedzin oraz publicystami. - W tej chwili mamy wejścia na żywo między godz. 8.00 a 16.00, potem kilka godzin emitujemy powtórki, żeby znów wrócić z programem live w godz. 20.00 - 22.00. Pracujemy już nad tym, żeby wydłużyć wieczorne pasmo do godz. 24 - mówi Michał Karnowski portalowi Wirtualnemedia.pl.

W październiku Fratria poinformowała, że zaczyna wprowadzać wPolsce.pl do kablówek (na podstawie koncesji kablowej i satelitarnej, którą przyznała stacji Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji). Na początek kanał pojawił się w ofercie sieci Jambox .

- Mamy w tej chwili kilkaset tysięcy „gniazd w kablu”, wkrótce będzie to pół miliona. Wciąż liczymy na to, że duże sieci kablowe wreszcie przełamią swój opór i dostrzegą w nas partnera poważnego, a co najważniejsze: długofalowego - podkreśla Michał Karnowski.

W piątek uruchomiono testowo emisję Telewizji wPolsce.pl na Cyfrowym Polsacie. Stacja dostępna jest w otwartym oknie, we wszystkich pakietach od Mini HD. - Zajmujemy kanał 196, ale to pewnie wkrótce się zmieni. Strony już się porozumiały, teraz trwają ostatnie ustalenia prawne z operatorem, lecz to są już naprawdę detale - opisuje Karnowski.

Cyfrowy Polsat to największy dostawca płatnej telewizji w Polsce. Na koniec września br. firma miała sprzedanych 4,83 mln jednostkowych usług tego typu (RGU) w modelu abonamentowym, w tym 1,06 mln z opcją multiroom.

Fratria nie planuje wejścia z kanałem do oferty nc+, natomiast będzie zabiegała o jego obecność w kolejnych sieciach kablowych, a także pracowała nad rozwojem oferty programowej. - Naszą ambicją jest zbudowanie popularnego kanału, który poprzez szybko reagującą, kompetentną publicystykę, wspartą rzetelnymi informacjami i programami magazynowymi, odnoszącymi się do bieżących wydarzeń, stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów, podobnie jak tygodnik „Sieci” i portal wPolityce.pl - mówił nam Michał Karnowski kilka tygodni temu.

Autor:jk

KOMENTARZE(49)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas