Reklama2014-05-12
0

„Telewizor z widokiem na stadion” w kampanii LG

LG Electronics Polska rozpoczęło promocję telewizorów nawiązującą do piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Za realizację akcji odpowiada agencja Adliner.

Promocja pod hasłem „Telewizor z widokiem na stadion” obejmuje wybrane modele telewizorów LG 4K Ultra HD, OLED i 55-calowe modele Full HD. Każda osoba, która kupi taki telewizor i zarejestruje to na stronie widoknastadion.pl, otrzymuje nagrodę gwarantowaną (wybrany smartfon LG, konsolę X-Box 360 lub panele dźwiękowe LG). Ponadto wśród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowany tygodniowy pobyt dla 4 osób w Rio de Janeiro podczas finałów piłkarskich mistrzostw świata.

Promocja potrwa do 23 czerwca i będzie wspierana reklamami w internecie i radiu. Jej realizacją zajmuje się agencja Adliner.

Autor:tw

Więcej informacji:LG, telewizor LG

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas