Reklama 2007-08-01
0

Telewizyjna ofensywa Beko

1. sierpnia rusza nowa kampania reklamowa Beko. W spotach telewizyjnych marka promuje swoje pralki. Kampania potrwa do 9 września 2007 roku. Zobacz spot!

"W swoim spocie reklamowym Beko chce skierować uwagę widza na główne zadanie pralki: idealnie czysta odzież, bez uporczywych plam. Prezentowany przez nas produkt jest bardzo nowoczesny, ma wiele funkcji, z których użytkownik może korzystać za pomocą podświetlanego na pomarańczowo wyświetlacza LCD. Najważniejsze w przekazie jest to, że pralka Beko świetnie pierze ubrania, a więc spełni oczekiwania naprawdę wymagających użytkowników" - mówi Orhan Sayman, Dyrektor Regionalny Beko.

W nowym spocie Beko widzimy mężczyznę w restauracji, który pod wpływem uroku pięknej kobiety puszcza wodze fantazji. Przez chwilę wyobraża sobie, że flirtuje z nieznajomą, którą zabiera do klubui odwozi do domu. Po tym przyjemnym spotkaniu mężczyzna wraca do domu i wkłada do pralki dowód zdrady - koszulę z kołnierzykiem ubrudzonym szminką. Zanim jednak pralka BEKO poradzi sobie z tą plamą, do łazienki wkrocza żona. Widząc ślad pomadki, wymierza niewiernemu mężowi bolesny cios, którego wizja raptownie przerywa fantazję&

Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski. Kampania potrwa do 9 września 2007.

Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVN7, TV4, TV Puls, Tele5, Discovery, AT Media, TVN Turbo, Polsat Sport.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanie wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Autor:

Więcej informacji: beko

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas