Reklama 2011-03-25
0

Tenisistki w nowej kampanii Sony Ericsson (wideo)

Firma Sony Ericsson zatrudniła sześć tenisistek do udziału w internetowej kampanii "Xperia Hot Shots".

Akcja promuje patronat Sony Ericsson nad kobiecym cyklem tenisowych rozgrywek oraz smartfony z rodziny Xperia.

Głównym elementem kampanii są strona na Facebooku i kanał w serwisie YouTube, na których będzie można śledzić kariery zawodniczek. Wybrane przez Sony Ericsson tenisistki to Bethanie Mattek-Sands z USA, Heather Watson z Wielkiej Brytanii, Alize Cornet z Francji, Sabine Lisicki z Niemiec, Sorana Cirstea z Rumunii i Dominika Cibulkova ze Słowacji.

Tajemnicza postać nazwana "Mr Sony Ericsson" będzie stawiać zawodniczkom różnego rodzaju zadania, a ich realizację będzie można śledzić na filmikach umieszczanych na Facebooku i YouTube. We wrześniu internauci będą mogli zagłosować na swoją ulubiona tenisistkę, która w nagrodę otrzyma 100 tys. euro.


 

Akcja wystartowała w Miami, gdzie obecnie trwa turniej Sony Ericsson Open. Prezentacji wyżej wymienionych tenisistek dokonała Maria Szarapowa - globalna ambasadorka Sony Ericsson.







Za kreację kampanii odpowiada Stephan Croix, head of global marketing partnerships w Sony Ericsson. Realizacją zajmie się agencja Iris.

Autor: km

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas