Tequila\Polska łączy swój dział dynamic digital signage zwyodrębnioną wcześniej przez siebie agencją \Sales Link. Dyrektoremzarządzającym nowej struktury będzie Joanna Krzenciessa.
Tequila\Polska zintegruje na początku przyszłego roku swój działdynamic digital signage z wyodrębnioną przez siebie 6 lat temuagencję field marketingu \Sales Link, żeby rozszerzyć perspektywypatrzenia na punkt sprzedaży. - Chcemy wykorzystać wzrost wsegmencie DDS, prognozowany jako czterokrotny w ciągu najbliższychtrzech lat, do tworzenia rozwiązań wykorzystujących efekt synergii- argumentuje Przemysław Wojak, managing partner i executivecreative director Tequila\Polska.
Nazwą zintegrowanej struktury pozostanie \Sales Link, a jejdyrektorem zarządzającym będzie Joanna Krzenciessa, która obecniekieruje działem dynamic digital signage agencji. Na tym stanowiskuprowadzi współpracę z Empikiem i działania new business, awcześniej stała na czele działu marketingu w firmie Europlant -PhytoPharm. Krzenciessa przejmie też obowiązki Ewy Goni, któraodchodzi z Tequila\Polska.