Reklama2014-10-02
0

Tequila reklamuje Thermano jako „superdocieplenie polskiego domu”

Agencja Tequila po wygranym przetargu przygotowała nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną marki termoizolacji Thermano (produkowanej przez Balex Metal). Odpowiada też za jej bieżącą obsługę w zakresie kreacji i strategii.

Nowe pozycjonowanie Thermano jest oparte na formacie „Superdocieplenie polskiego domu”. Ma to podkreślać, że marka jest ekspertem od rozwiązań termoizolacyjnych w trudnym, zmiennym polskim klimacie.

Jednocześnie Thermano zyskało nową identyfikację wizualną. Rebranding objął wszystkie elementy komunikacji: logo, opakowania, materiały reklamowe i narzędzia sprzedażowe.

Rebranding Thermano przygotowała agencja Tequila, która odpowiada też za bieżącą obsługę marki w zakresie strategii i kreacji we wszystkich kanałach komunikacji.

Zlecenie Tequila zdobyła w przetargu. Nie podano, które inne agencje brały w nim udział.

Umowa Tequilii z produkującą Thermano firmą Balex Metal została podpisana długookresowo.

Autor:tw

Więcej informacji:Tequila, Thermano, Balex Metal

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas