Reklama2006-04-07
0

TequilaPolska dla Nałęczowianki

Nestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne.

Ich celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.

     

Program motywacyjny ma zachęcić reprezentantów hurtowni do efektywnego wsparcia sprzedaży produktów marki Nałęczowianka w punktach sprzedaży poprzez udzielanie przez nich detalistom porad dot. m.in. sugerowanego poziomu cen Nałęczowianki, ekspozycji, itp. W ramach programu, w zależności od zebranych punktów, właściciele hurtowni i ich przedstawiciele handlowi mogą wybrać atrakcyjne nagrody.

Akcja zaplanowana została przed sezonem sprzedażowym i będzie realizowana do końca kwietnia.

Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska przygotowała mechanizm programu, ulotki oraz materiały promocyjne zachęcające hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni do udziału w programie, odpowiada również za koordynację realizacji programu. W realizację projektu zaangażowane jest również call center.
Agencja TequilaPolska realizuje program wskutek wygranego przetargu na akcję promocyjną dla hurtowników na początku tego roku.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas