Reklama2010-01-12
0

Teresa Biernacka dyrektorem kreatywnym Adwertajzing

Teresa Biernacka rozpoczęła pracę jako dyrektor kreatywny agencji reklamowej Adwertajzing. Ostatnio zajmowała takie stanowisko w agencji McCann Erickson.
 

Jako dyrektor kreatywny agencji reklamowej Adwertajzing Teresa Biernacka nadzoruje pracę działu kreacji i realizowanie projektów, w szczególności dla klientów z sektora FMCG, bankowości i farmacji. Przejęła te obowiązki od szefów firmy Lecha Króla i Tomasza Brożyny, którzy skupią się obecnie na jej prowadzeniu.

Pracę w branży reklamowej Biernacka rozpoczęła w 1997 roku w agencji Leo Burnett - najpierw jako senior copywriter, a od 2005 roku jako creative group head. W kwietniu 2008 roku przeszła do agencji McCann Erickson, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego.

Autor:tw / tw / wm

Więcej informacji:Teresa Biernacka, Adwertajzing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas