Badania2018-11-21
0

TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL

Firma badawcza Kantar oraz spółka Energy Data Lab (EDL), będąca częścią Grupy Kapitałowej Atende, wspólnie stworzyły platformę do monitoringu zjawisk konsumenckich. TGI Smart pozwala na tworzenie wystandaryzowanych raportów analitycznych na temat kilkuset kategorii produktowych.

EDL odpowiada za technologiczną stronę TGI Smart oraz jego algorytmy analityczne. Dane do platformy dostarczył Kantar z badania Target Group Index realizowanego na licencji brytyjskiej.

Platforma oferowana jest jako usługa w chmurze AWS (Amazon Web Services). Zastosowana w niej technologia pozwala na samodzielne tworzenie raportów przez marketerów, zarządy firm, a także przez pracowników agencji reklamowych i digitalowych. Zintegrowany system płatniczy umożliwia rozliczenia za pozyskane dane z poziomu przeglądarki.

- Współpraca obu firm nakierowana jest na consulting branży Big Data, chcemy wspomóc ją wiedzą na temat budowania marki, zrozumienia motywacji i procesów decyzyjnych konsumentów. Dane badawcze opisują pełne uniwersum zjawisk dla populacji, dzięki czemu pozwalają na doradztwo, planowanie nowych biznesów, rozpoznanie nisz, szacowanie skali zjawisk czy potencjałów podejmowanych działań - czytamy w komunikacie prasowym.

Autor:JD

Więcej informacji:Kantar, EDL, TGI Smart

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas