Reklama2019-06-24
2

The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F

Od lewej: Marcin Jeziorski, Sławomir Kornicki i Łucja GdalaOd lewej: Marcin Jeziorski, Sławomir Kornicki i Łucja Gdala

Firma The Digitals kupiła pozostałe 35 proc. udziałów agencji marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do holdingu Mediacap) od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego. Celem jest mocniejsze zintegrowanie podmiotów tworzących Grupy S/F.

W komunikacie giełdowym Mediacapu zaznaczono, że The Digitals kupiła od Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego 35 proc. udziałów Booost po cenie nominalnej. W konsekwencji ma 100 proc. udziałów agencji.

Zmienił się też zarząd Booost: nie ma już w nim Gdali i Kornickiego, a jedynym członkiem jest Piotr Hassine, prezes The Digitals.

Te zmiany mają na celu większą integrację operacyjną Grupy S/F (należącej do Mediacapu), w skład której oprócz The Digitals i Booost wchodzą agencje Scholz&Friends Warszawa i EmLab.

Agencja Booost została uruchomiona w połowie ub.r. z przekształcenia spółki MCP Publica. Zajmuje się performance marketingiem i usługami z zakresu big data.

W minionym kwartale Mediacap (oprócz Grupy S/F kontrolujący firmy i marki TalentMedia, IQS, Plastream i Opinie.pl, a od marca br. także LifeTube) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas