Reklama2016-03-18
0

The Digitals utrzymała internetową obsługę piwa Warka

Agencja The Digitals (należąca do grupy S/F) po wygranym przetargu nadal będzie zajmować się obsługą marki piwnej Warka (Grupa Żywiec) w internecie. Odpowiada za to od 2013 roku.

The Digitals zajmuje się dla Warki koncepcją i kreacją wszystkich działań w internecie, m.in. w social media. Obecnie pracuje przy realizacji kampanii „Planeta Warka” trwającej od połowy stycznia br.

Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano nową umowę z The Digitals.

Za ATL-ową obsługę reklamową Warki od jesieni ub.r. odpowiada agencja Lvov, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest.

Autor:tw

Więcej informacji:The Digitals, Warka, piwo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas