Prasa2018-02-28
1

„The New York Times” planuje własny program telewizyjny

Dziennik „The New York Times” prowadzi z serwisami streamingowymi i kanałami kablowymi rozmowy na temat nadawania własnego programu telewizyjnego. Program o charakterze informacyjno-publicystycznym miałby być prowadzony przez dziennikarzy „NYT” i ukazywać się na antenie raz w tygodniu.

Informacje dotyczące telewizyjnych planów „New York Timesa” dostarczyła stacja CNN i potwierdziła je w rozmowach z przedstawicielami dziennika.

„NYT” prowadzi obecnie nieoficjalne negocjacje na temat nadawania autorskiego programu telewizyjnego, który miałby pojawiać się w wybranych serwisach streamingowych oraz w kanałach kablowych. Dziennik nie ujawnia na razie jacy nadawcy wchodzą w grę oraz na jakim etapie są obecnie rozmowy.

Wiadomo natomiast, że planowany program ma trwać około 30 minut i ukazywać się raz w tygodniu. Audycja będzie miała charakter informacyjno - publicystyczny i ma prezentować materiały przygotowane przez dziennikarzy „NYT”, którzy będą też występować jako prezenterzy.

Obecnie „NYT” jest na etapie poszukiwania producenta planowanego programu. Według założeń dziennik będzie czerpał przychody z reklam nadawanych w trakcie audycji, a także pobierał opłaty za prawa autorskie od nadawców.

W 2017 r. koncern The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” osiągnął 1,7 miliarda dolarów przychodów, z czego 60 procent pochodziło w cyfrowych opłat za treści w internecie.

Autor:ps

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas