Prasa2016-11-03
0

„The New York Times” traci na reklamach w druku, a zwiększa przychody w internecie

W III kwartale tego roku The New York Times Company straciła 19 proc. przychodów z reklam w drukowanych wydaniach, z kolei przychody reklamowe w segmencie cyfrowym wzrosły o jedną piątą. Wydawca zanotował spadek zysków, ale rośnie liczba subskrybentów wydań cyfrowych.

W wydanym przez The New York Times Company komunikacie podkreślono, że 19-proc. spadek przychodów w druku to potwierdzenie trendu obserwowanego przez wydawcę już od dłuższego czasu - w drugim kwartale firma odnotowała mniejsze przychody reklamowe w tym segmencie o 14 proc.

W kontraście do spadków w reklamach drukowanych stoją przychody wydawcy notowane w segmencie internetowym. Tam przychody reklamowe firmy wzrosły rok do roku o 21 proc. osiągając poziom 44 mln dol.

W raportowanym okresie przychody ze sprzedaży tradycyjnych wydań gazety wzrosły o 3 proc. do kwoty 217 mln dol., zaś subskrypcje cyfrowe przyniosły więcej o 16 proc., to znaczy 59 mln dol.  Liczba użytkowników internetowego serwisu NYT zwiększyła się o 116 tys., co oznacza że cyfrowe i drukowane wydania dziennika czyta obecnie 1,3 mln odbiorców.

W ogólnym rozrachunku The New York Times Company zanotowała spadek przychodów o 1 proc. rok do roku, zamknęły się one kwotą 364 mln dol. Niższy był także zysk operacyjny wynoszący 39 mln dol. podczas gdy rok wcześniej był on na poziomie 48 mln.

Autor:ps

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas