Telewizja2023-11-24
12

Koniec „The Real Housewives. Żony Warszawy”. Program Polsatu oglądało 265 tys. widzów

„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat

Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało 265 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazywał w środy, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 20.05, a od 27 września produkcja nadawana była po 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków programu „The Real Housewives. Żony Warszawy” wyniosła 265 tys. widzów, co przełożyło się na 2,97 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 983 tys. osób w grupie 4+.

Słabsze wyniki w nowym paśmie

Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 399 tys. widzów (odpowiednio 3,40 proc., 4,99 proc. i 4,52 proc.). Z kolei kolejne dziewięć odcinków pokazanych w nowym paśmie miało 221 tys. widzów (2,76 proc., 4,05 proc. i 3,66 proc.).

Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 580 tys. osób. Przełożyło się to na 4,61 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 315 tys. widzów.

„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” były: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawiała się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.

Nie będzie kontynuacji programu

Telewizja Polsat obecnie nie planuje realizacji kolejnej edycji programu „The Real Housewives. Żony Warszawy”. Powodem jest zbyt niska oglądalność programu.

Za produkcję „The Real Housewives. Żony Warszawy” odpowiada Rochstar.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas