Telewizja2013-05-21
15

„The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł.

„The Voice of Poland 2” oglądać można było w okresie od 2 marca do 18 maja br., w soboty po godz. 20.00. Średnia widownia show wyniosła 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się castingowy odcinek programu pokazany 16 marca br. o godz. 21.05. Oglądało go 2,94 mln widzów.

Dla porównania, emitowana jesienią 2011 roku pierwsza edycja „The Voice of Poland” miała o 100 tys. więcej widzów, bo 2,27 mln. Jej udział był co prawda wyższy w 4+ (15,69 proc.), ale niższy w grupie komercyjnej (14,85 proc., więcej na ten temat).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVN z udziałem na poziomie 15,81 proc. emitująca swój talent-show „X Factor” oraz filmy fabularne, a wiceliderem -  TVP1 (15,59 proc.; „Komisarz Alex”, filmy fabularne). Za Dwójką uplasowała się Polsat (11,54 proc., filmy, gala KSW). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była druga, przegrywając tylko z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - TVP1.

Show przyniósł Dwójce wpływy reklamowe wynoszące 12,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dyrekcja TVP2 zadowolona jest z oglądalności show i jego jakości. - Program stał na wysokim poziomie wokalnym i artystycznym oraz spotkał się z pozytywnym przyjęciem ze strony widzów. Dlatego zastanawiamy się nad kontynuacją trzeciej edycji tego show w jesiennej ramówce TVP2. Na ostateczne decyzje jest jednak zdecydowanie za wcześnie - informuje nas centrum prasowe TVP.

Drugą edycję „The Voice of Poland” wygrała Natalia Sikora. Trenerami w niej byli: Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym był Rochstar.

jury „The Voice of Poland”, fot. TVP


Trzy topowe odcinki „The Voice of Poland”

Zobacz tabelę


Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

Więcej informacji:The Voice of Poland

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas