Telewizja2014-04-01
8

„The Voice of Poland” zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją

Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku.

 „The Voice of Poland 4” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05 i o 21.00 (program kończy się tuż przed 22.00), począwszy od 1 marca br. Po pięciu tygodniach emisji średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,46 mln osób, co przełożyło się na 15,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 200 tys. oglądających. Wówczas „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji oglądało 2,26 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,73 proc. oraz 15,41 proc. udziału.

W czasie nadawania czwartej edycji „The Voice of Poland” TVP2 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 14,55 proc., emitująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, „Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest TVN (talent-show „X Factor” oraz filmy; 13,86 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 11,00 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa walkę o widza z TVN. Gorzej od niej wypadają Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Trenerami w czwartej edycji „The Voice of Poland” są: Justyna Steczkowska, Maria Sadowska, Tomson i Baron oraz Marek Piekarczyk. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał.

Producentem wykonawczym widowiska jest firma Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas