Reklama2014-07-22
0

Think Kong wypromuje w social media kosmetyki Sally Hansen

Od lipca agencja Think Kong rozpoczęła obsługę w serwisach społecznościowych marki Sally Hansen (należącej do Coty).

Do zadań agencji należy opracowanie i wdrożenie kompleksowej koncepcji wprowadzenia marki Sally Hansen do social mediów. Działania prowadzone na rzecz marki obejmują komunikację z fanami na Facebooku, prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych oraz organizację konkursów konsumenckich.

Za realizację projektu odpowiadają Agnieszka Jałowiec i Paulina Janas, pełniące odpowiednio funkcje senior consultanta i junior consultanta. Ich działania wspierać będzie client service director Anita Wojtaś-Jakubowska.

Klient został pozyskany w wyniku konkursu ofert.

Autor:łb

Więcej informacji:Think Kong, Sally Hansen, Coty

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas