Reklama2014-10-16
0

Tic Tac imprezowo reklamowany przed MTV Europe Music Awards (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero) związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. Akcję przygotowały agencja Lowe Warsaw i dom mediowy Vizeum Polska.

W ramach kampanii w serwisie TicTac.pl prowadzone są konkursy, w których można wygrać bilety na galę MTV Europe Music Awards w Glasgow, zaproszenia na imprezę przedgalową w Warszawie oraz słuchawki marki Beats by Dr. Dre. W konkursach należy odpowiadać na pytania dotyczące marki Tic Tac i stacji MTV, a dodatkowe punkty można uzyskać za przesłanie potwierdzenia zakupu drażetek Tic Tac.

 

Akcja obejmuje również reklamy w telewizji (spot 30-sekundowy w głównych stacjach, billboardy sponsorskie w MTV Polska), internecie (formaty display i rich media) oraz punktach sprzedaży (limitowana seria opakowań Tic Tac, materiały POS).

Działania będą prowadzone do 26 października.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Tic Tac, MTV Europe Music Awards, MTV

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas