20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timoteipod hasłem "Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.", przygotowanaprzez agencję Los Mejores.
Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta wsegmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów.Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzechwariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywującekonsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciachhandlowych.
Advertoriale będą pojawiać się jednocześnie, na trzechnastępujących po sobie formatach strony, w każdym z wiodącychtytułów prasy kobiecej oraz w prasie poradnikowej (m.in. Twój Styl,Claudia, Tina).
Dodatkowe działania promocyjne w sieciach handlowych (real,- iCarrefour) nawiązują do koncepcji zdrowej i kompletnej diety dlanaturalnego piękna włosów.
Koncept akcji i kreację ATL oraz BTL przygotowała agencja LOSMEJORES, sesję zdjęciową do advertoriali zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna SHOOTME, a za planowanie i zakup mediówodpowiada PHD Poland.
Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Edukacyjna
Manager projektu: Edyta Sęk, Michał Wiśniewski
Art director: Tomek Prussakow
Copy writer: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, 25-45, mieszkanki miast, wykształcenieśrednie i wyższe, dochód średni +