Kobieta2011-12-08
1

“Tina” liderem, jej sprzedaż wzrosła aż o jedną trzecią

Nowym liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych został we wrześniu br. magazyn “Tina”, notując jedyny wzrost w zestawieniu. Najwięcej straciła ponownie “Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem “Tiny” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 564 134 egz. i była wyższa niż rok wcześniej aż o 32,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pozwoliło to awansować temu tytułowi z miejsca drugiego na pierwsze.

“Tina” zwiększyła sprzedaż mimo wrześniowej podwyżki ceny z 0,99 zł do 1,20 zł. Jednak wraz z nią dwutygodnik zwiększył objętość, wprowadził nowe działy i został wsparty kampanią reklamową (więcej na ten temat).

Z pozycji lidera na drugą spadła “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średni wynik to 479 757 egz. po spadku sprzedaży o 1 proc. Tytuł ten od sierpnia br. kosztuje 1,10 zł, wcześniej 0,99 zł.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) we wrześniu br. wyniosła 290 726 egz. i była o 9,3 proc. niższa niż rok wcześniej. Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu (jego cena jest najniższa w segmencie i wynosi 0,99 zł).

Zobacz tabelę


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. wzrost odnotowała tylko “Tina” (wyniósł on 27,9 proc.). Najwięcej (7,9 proc.) straciła zaś “Przyjaciółka”. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Tina, dwutygodnik poradnikowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas