Prasa2007-12-21
0

"Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

Październik 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowychtygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007sprzedaż ogółem w wysokości 370 400 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 13-to procentowy wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 311 688 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 244 261 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 206 323 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas