Prasa2007-06-20
0

'Tina' liderem mimo spadku

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 887 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 25 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 323 757 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 296 906 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - 262 079 egz.

Zobacz tabelęONG>Podobne informacje - kwietniowe dane ZKDP:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas