Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 887 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 25 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 323 757 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 296 906 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - 262 079 egz.
- "Fakt" liderem, z największych tytułów zyskała tylko "GW"
- Dzienniki regionalne w dół
- Duży wzrost Wprost, Polityka liderem