Prasa2008-04-22
0

"Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"

Luty 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 393 946 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza tojednak 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 268 638 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 212 456 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 186 009 egz.

Zobacz tabelęZobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas