W styczniu 2011 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś miejsce lidera kosztem “Przyjaciółki” zajęła “Tina”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosło 587 169 egz. i było o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, co pozwoliło na awans tego pisma z miejsca drugiego na pierwsze – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Konkurencyjna “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), która spadła z pozycji pierwszej na drugą, zanotowała z kolei wynik na poziomie 503 966 egz. po wzroście o 1,9 proc.
Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosło 370 068 egz. i było 62,2 proc. wyższe niż w styczniu 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem, ale ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. To największy wzrost w rankingu.
Porównująca dane styczniowe od danych z grudnia widać, że wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskała “Tina” (15,36 proc.).