Prasa2006-07-12
0

Tina przed Przyjaciółką

W kwietniu 2006 roku wszystkie tygodniki poradnikowe zwiększyły sprzedaż.

Lider segmentu jest tygodnik ”Tina” (Bauer), której średnia sprzedaż w kwietniu 2006 roku wyniosła 443 934 egz., czyli o 4,6 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Przyjaciółka” (Edipresse) - wzrost o 8,1 proc. a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży, o 69,1 proc.

 Zobacz tabelęT face="Times New Roman" size=1>366733477500241584

marzec 2006 i 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas