Prasa2008-02-21
0

"Tina" zyskuje, konkurencja w dół

Grudzień 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w grudniu 2007 sprzedaż ogółem wwysokości 427 941 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to19,5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 320 145 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 256 771 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 204 465 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelęZobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas