Telewizja2011-11-03
4

TLC: “Nie mów pannie młodej” wygrywa z konkurencją

Reality-show „Nie mów pannie młodej” ma po trzech odcinkach średnio 127 tys. widzów. Program ma wyniki lepszej od średniej stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych dla kobiet.

Program nadawany jest w piątki o 21.30. Trzy pierwsze odcinki reality-show dały kanałowi 0,93 proc. udziału w grupie 4+ i 1,39 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To wyniki lepsze od średnich dobowych udziałów stacji, które w drugiej połowie października br. wynosiły odpowiednio 0,41 proc. i 0,59 proc.

Zobacz tabelę


W czasie emisji pierwszych wydań „Nie mów pannie młodej” TLC miało ponad trzy razy większą widownię niż jej dwaj główni konkurenci. TVN Style i Polsat Cafe osiągały w tym czasie średnio po 0,29 proc. udziału. Pierwsza z tych stacji nadawała w tym paśmie program Wojciecha Cejrowskiego „Po mojemu” i serię „44…” , zaś druga - talk-show „Grunt to rodzinka” i magazyn „Gwiazdy na dywaniku”. 

Zobacz tabelę


Nadawane we wtorki o 20.30 powtórki reality-show po trzech odcinkach miały 44 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,27 proc. i 0,41 proc.

>>> Cygańskie wesele hitem TLC

„Nie mów pannie młodej” to polska wersja brytyjskiego formatu “Don't tell the bride”. W każdym odcinku występuje młoda para, która otrzymuje 40 tys. zł na zorganizowanie ślubu i wesela. Jednak wszelkie decyzje może podejmować jedynie pan młody, panna młoda nie może o niczym wiedzieć. Przyszła mężatka widzi męża ponownie dopiero w dniu przygotowanego przez niego ślubu.

Autor:pp

Więcej informacji:TLC, Nie mów pannie młodej

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas