Telewizja2016-10-06
1

TNT z nowym logo i oprawą (wideo)

Wystartowała kampania promocyjna kanału filmowego TNT, który zyskuje nowe logo i odświeżoną oprawę.

W nowej ramówce TNT dla widzów przygotowano m.in. filmy „Matrix”, „Krwawy diament”, „Siedem”, „Gladiator”, „Blade - Wieczny łowca” czy „Ścigany”. Nie zabraknie także seriali takich jak „Ostatni okręt”, „Z premedytacją” i „Partnerki”.

Z powodu pierwszej rocznicy obecności na polskim rynku TNT zyska nowe logo i odświeżoną oprawę. Jesienną ramówkę i odświeżoną oprawę TNT promuje spot telewizyjny.

Na początku października ub.r. stacja TNT zastąpiła kanał filmowy TCM u wszystkich operatorów kablowych i satelitarnych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TNT w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,22 proc.

 

Autor:lb

Więcej informacji:TNT, TCM

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas