Reklama 2020-04-17
1

„Together I am strong” w kampanii Zalando przygotowanej zdalnie (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy Zalando zaczął kampanię pod hasłem „Together I am strong” pokazującą osoby ćwiczące w domach. Akcja została przygotowana w trybie zdalnym.

W kampanii pokazywanych jest 11 osób, które mimo izolacji społecznej z powodu epidemii nie zrezygnowały z aktywności fizycznej i ćwiczą w domach, wykorzystując do tego niestandardowe przedmioty: butelki wody jako ciężarki, ramę drzwi jako drążek, a dywan jako mata do jogi.

Bohaterami akcji są m.in. nauczycielka jogi Steph Cusack, która łączy się z uczniami na zajęcia online na platformie Zoom, Phillip Pratt, który wykorzystuje do treningu z obciążeniem swój wózek inwalidzki, oraz olimpijski sztangista Max Lang, prezentujący kreatywne pomysły na ćwiczenia w czterech ścianach.

 

Akcja została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Kolle Rebbe z Hamburga, spot wyreżyserowała Stefanie Soho. Kampanię przygotowano w całości w trybie zdalnym.

Reklama będzie emitowana w telewizji od 1 maja, kampania obejmuje też media społecznościowe.

W 2019 roku platforma sprzedażowa Zalando zwiększyła przychody rok do roku o 20,3 procent. Skorygowany zysk operacyjny wzrósł w skali roku o 3,5 procent do kwoty 224,9 mln euro, zaś wpływy spółki po raz pierwszy w historii były wyższe na zewnętrznych rynkach niż w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Autor: tw

Więcej informacji: Zalando, odzież, sklep internetowy, sport

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas