Radio2012-11-13
1

Tok FM podnosi cennik reklamowy. W weekendy drożej o 53 proc.

3 grudnia zacznie obowiązywać nowy cennik reklamowy radia Tok FM (Agora). Średnie ceny spotów (w godzinach 6-20) w dni powszednie wzrosną o 16,5 proc., a w weekendy - o 53 proc.

Podwyżkę cennika reklamowego przedstawiciele Tok FM uzasadniają tym, że z początkiem listopada rozgłośnia zaczęła emisję w Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Płocku i Toruniu, a wcześniej - w Radomiu i Kielcach. Obecnie stacja jest obecna w 17 miastach.
Od stycznia do czerwca br. udział Tok FM w czasie słuchania w miastach, w których nadaje stacja, wyniósł 4,5 proc, a w Warszawie - 7,3 proc. (zobacz szczegółowe dane). W wrześniu br. stacja cennikowo zarobiła z reklam 4,4 mln zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Nowy cennik reklamowy TOK FM (szczegóły - patrz poniżej) będzie obowiązywać od 3 grudnia.

Autor:tw

Więcej informacji:Tok FM, cennik reklamowy Tok FM

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas