Reklama2008-09-29
0

TOK FM: Posłuchaj, aby zrozumieć

Radio Tok FM kontynuuje kampanię "Posłuchaj, aby zrozumieć". Jejdrugi etap obejmuje prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.

Na nowych layoutach ponownie znalazły się zdjęcia reporterskie zmiejsc i scen związanych z kontrowersyjnymi wydarzeniami.

Reklamy Radia Tok FM ukażą się w prasie - m.in. w "Polityce","Forum", "Przekroju", "Pulsie Biznesu", w wydaniu ogólnopolskim iwydaniach lokalnych "Gazety Wyborczej", a także na ponad 400nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji(billboardy i cityscrolle).

tokfm

Nowe layouty na potrzeby kampanii przygotowało "Studio ZdolnaŁapa" Piotra Kulawczuka. Media zaplanowało Radio Tok FM we własnymzakresie.

Autor:łk

Więcej informacji:TOK FM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas