PR2005-07-29
0

Toma uczy odpoczywać

Od czerwca 2005 roku trwa kampania wizerunkowa soków Tomy prowadzona przez Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.

Kampania PR „Toma. Naucz się Odpoczywać” jest skierowana do kobiet w wieku 25 - 49 lat, dobrze wykształconych, osiągających sukcesy zawodowe i zaangażowanych w życie rodzinne.

Pod hasłem „Toma. Naucz się Odpoczywać” organizowane są w całym kraju warsztaty dla kobiet, poświęcone osiąganiu prawdziwego relaksu. Warsztaty spotykają się z dużym zainteresowaniem, zarówno samych kobiet, jak i mediów.

Akcja prowadzona jest we współpracy ze specjalistami z Drabiny i Dojrzewalni Róż. Kampania potrwa do końca roku.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas