Tomasz Borchowiec rozpoczął pracę w zespole marketingu Grupy CEDC. Wcześniej był związany m.in. z PZU, Link4, Ambrą i Eli Lilly Polska
Do zespołu marketingu Grupy CEDC Tomasz Borchowiec dołączył z początkiem maja. Odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych dla wódek Bols i Soplica oraz dla likierów Bols. – Mamy przed sobą wiele działań zaplanowanych dla obu tych brandów. Liczymy, że doświadczenie Tomasza oraz świeże spojrzenie na nasze produkty pomoże nam w realizacji przyjętych celów – argumentuje Joanna Bujarska-Ciszek, dyrektor marketingu Grupy CEDC.
Tomasz Borchowiec poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU, a w latach 2005-2009 zarządzał działaniami marketingowymi w Link4. Wcześniej pracował w Ambrze, Eli Lilly Polska, Gillette Poland i Unilever. Ogółem w marketingu ma 18 lat doświadczenia.
Studia w zakresie handlu zagranicznego ze specjalizacją marketingową ukończył na Uniwersytecie Gdańskim. Studiował też marketing na University of Wales oraz ma Diploma In Marketing przyznawany przez Brytyjski Chartered Institute of Marketing.